Hieronder vind u een overzicht van onze lokatie.

STICHTING CARDIO ZORG

Planetenweg 5
2132 HN Hoofddorp

Telefoon: 020-8934125
Fax: 020-52 41 235

E-mail Informatie: info@stichtingcardiozorg.nl
E-mail recept: recept@stichtingcardiozorg.nl

Collegiaal overleg: Een poging om door te verbinden via het secretariaat is altijd mogelijk maar door drukte ook heel vaak niet te honoreren. Daarnaast is er het collegiale nummer voor collega’s 0655166771. Ook dit wordt heel vaak door drukte niet beantwoord. Onze excuses hiervoor. Het snelst werkt het sturen van een email met aangeven welk nummer en welke tijden voor overleg handig zijn. Wij doen ons best hier zo snel mogelijk op te reageren.

ROUTEBESCHRIJVING AUTO

Vanuit Amsterdam:
Volg de A4 richting Den Haag.
Neem afslag 3 richting Hoofddorp Noord de N201 op en volg deze tot de T-splitsing Lees verder bij•

Vanuit Utrecht:
Volg de A2 richting Amsterdam
Volg na knooppunt Holendrecht de A9 richting Amstelveen Volg na knooppunt Badhoevedorp de A4 richting Den Haag

Vanuit Den Haag:
A12 op (Prins Clauslaan) richting Utrecht
knooppunt Prins Clausplein de A4 richting Amsterdam
Neem de afslag 3 richting Hoofddorp Noord. Ga bovenaan linksaf de N201 op en volg deze tot de T-splitsing Lees verder bij•

•Ga linksaf de Kruisweg (N201) op richting Hoofddorp. Houd de linkerbaan aan.
Ga, nadat u onder het spoor bent doorgereden, linksaf de Van Heuven Goedhartlaan op, u kunt voor deze afslag beter de rechterbaan aanhouden.
Aan uw linkerhand ziet u Hotel Crown Plaza. Ga gelijk weer rechtsaf de Kruisweg op. 1′ straat linksaf de Planetenweg op.
Na 150 m ziet u aan uw rechterhand Crown Busi ness Center Schiphol. Dit is het tweede gebouw op de Planetenweg.

ROUTEBESCHRIJVING O.V.

Crown Business Center Schiphol is gelegen nabij het Centraal Station Hoofddorp. U loopt vanaf het station richting de bushalte op de Van Heuven Goedhartlaan.
Als u met de rug naar het station staat gaat u rechtsaf de Van Heuven Goedhartlaan op. Volg deze weg voor 273 m.
Verlaat nu de Van Heuven Goedhartlaan en sla links af de Polarisavenue in.
U blijf t rechtdoor lopen . Deze weg, de Polarisavenue, gaat nu over in de Planetenweg. Volg deze weg voor 336 m.
Aan uw linkerhand bevind zich Crown Business Center Schiphol (Dit is het één na laatste gebouw aan de Planetenweg aan de linkerkant).

BEZOEK PER AMBULANCE

Aangezien onze ZBC zeer kleinschalig is en geen ziekenhuis, zitten er een aantal beperkingen aan vervoer per ambulance. Allereerst is door de drukte het schema van afspraak krap. Daar moet bij het brengen naar de kliniek rekening mee gehouden worden. Er is bij ons geen ruimte om op een aanwezig bed of brancard te wachten voordat de afspraak begint of als hij afgelopen is. De praktijkruimte zelf wordt weer gebruikt voor andere patienten. Dat maakt dat het belangrijk is dat er goede afspraken zijn op voorhand met de ambulance voor het ophalen. Wij kunnen dit van onze kant uit voor u regelen. Graag hiermee rekening houden en tevoren bij het maken van de afspraak doorgeven. Dit om problemen ter plaatse – vervelend voor alle partijen – te voorkomen.